نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد دیسفانی، زهرا آسیب‌شناسی فرایند مصاحبه، گزینش و انتخاب داوطلبان ورود به حرفه معلمی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 114-83]

ا

  • افتخاری، جابر بازشناسی مؤلفه‌های شاگردپروری در تربیت اسلامی با تکیه بر سلوک معلمی شهید ثانی و ملامحسن فیض کاشانی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 332-307]
  • امامقلی وند، فاطمه نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]

ب

  • بخشی جهرمی، مسیح الله شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
  • برادران حقیر، مریم نقش معلمان در تمدن‌سازی با تأکید بر هویت دانش‌آموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]
  • برزگر پیرالقر، محمدرضا مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در کلاس‌های مجازی در عصر کرونا: چالش‌ها و راهکارها (تجربه زیسته معلمان، والدین و متخصصان تربیت) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 90-65]
  • بهفر، زهرا آسیب‌شناسی فرایند مصاحبه، گزینش و انتخاب داوطلبان ورود به حرفه معلمی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 114-83]

پ

  • پاشایی، محمدرضا شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبت‌اندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]

ت

  • ترک زاده، جعفر بررسی رابطۀ بین شایستگی‌های مدرسان و تجارب دورۀ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 178-151]

ث

  • ثامتی، ناهید نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]

ح

  • حسین پور، جعفر شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
  • حسینی، طاهره سادات تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان در آموزش مجازی درس زیست‌شناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]
  • حیدری، محمدحسین بازشناسی مؤلفه‌های شاگردپروری در تربیت اسلامی با تکیه بر سلوک معلمی شهید ثانی و ملامحسن فیض کاشانی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 332-307]

د

  • دراج، نسترن تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان در آموزش مجازی درس زیست‌شناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]
  • درویشی، دنیا واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]
  • درویشی، مریم تبیین رابطه استفاده از فضای مجازی با تربیت اخلاقی (بعد فردی) دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر همدان (سال تحصیلی 1401) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 238-201]
  • دوستی، وحید واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]

ذ

  • ذاکری، مختار تجربیات زیسته‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی از فرصت‌های اجرای درس‌پژوهی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش ناحیه 1 شهر بندرعباس) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 26-1]

ر

  • رامشت، شهرام ویژگی‌های مربی شایسته در اندیشه شهید مطهری [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 200-179]
  • رستگار، احمد ارائه مدل علی روابط رهبری خدمت‌گزار و اشتیاق کارآفرینانه باتوجه‌به نقش واسطه‌ای جوسازمانی در میان دبیران فنی و حرفه‌ای ناحیه یک شیراز [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 240-213]
  • رستمی، مریم نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]

ز

  • زارعی، محمدحسین شناسایی ویژگی‌های فردی و تخصصی معلمان دوره ابتدایی برای تدریس در شرایط بحرانی(مورد مطالعه: شرایط بحرانی کووید-19) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 158-141]
  • زینلی زاده، سیمسنه نقش معلمان در تمدن‌سازی با تأکید بر هویت دانش‌آموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]

ش

  • شوندغربی، الهام مدل‌سازی نقش عوامل در نگرش معلمان به پژوهش و ارائه چارچوبی برای ارتقای آن [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 306-281]

ص

  • صداقت زاده، میثم ویژگی‌های مربی شایسته در اندیشه شهید مطهری [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 200-179]
  • صفری، محمدحسین شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبت‌اندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]
  • صفری، محمود شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبت‌اندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]
  • صیف، محمد حسن ارائه مدل علی روابط رهبری خدمت‌گزار و اشتیاق کارآفرینانه باتوجه‌به نقش واسطه‌ای جوسازمانی در میان دبیران فنی و حرفه‌ای ناحیه یک شیراز [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 240-213]

ع

  • عباسی، حسین اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس دانش‌آموزان دختر کلاس ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 29-1]
  • علی زاده، سیما ارائه مدل علی روابط رهبری خدمت‌گزار و اشتیاق کارآفرینانه باتوجه‌به نقش واسطه‌ای جوسازمانی در میان دبیران فنی و حرفه‌ای ناحیه یک شیراز [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 240-213]
  • عنایتی زاده، فاطمه شناسایی شایستگی‌های مورد نیاز سرگروه آموزشی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 212-185]

غ

  • غلامی، اعظم تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان در آموزش مجازی درس زیست‌شناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]

ف

  • فریدونی، معصومه تبیین رابطه استفاده از فضای مجازی با تربیت اخلاقی (بعد فردی) دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر همدان (سال تحصیلی 1401) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 238-201]
  • فقیری، محمد بررسی و مقایسۀ سبک‌ نگارش فارسی اول، دوم و سوم دبستان با رویکرد درس‌پژوهی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 140-115]
  • فیاضی، مینا ویژگی‌های مربی شایسته در اندیشه شهید مطهری [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 200-179]

ق

  • قرونه، داود شناسایی شایستگی‌های مورد نیاز سرگروه آموزشی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 212-185]
  • قشقایی، فرشته کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتاب‌های درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافته‌ها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]

ک

  • کاووسی، اسمعیل شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
  • کبیری، مسعود مدل‌سازی نقش عوامل در نگرش معلمان به پژوهش و ارائه چارچوبی برای ارتقای آن [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 306-281]
  • کرماج، ولی احمد بررسی رابطۀ بین شایستگی‌های مدرسان و تجارب دورۀ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 178-151]
  • کریم زاده، نازنین تبیین رابطه استفاده از فضای مجازی با تربیت اخلاقی (بعد فردی) دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر همدان (سال تحصیلی 1401) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 238-201]

گ

  • گرمابی، حسن علی بررسی برنامه درسی تجربه شده دانش‌آموختگان در دروس تخصصی رشته آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 150-127]
  • گلستانه، مهشید کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتاب‌های درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافته‌ها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]

م

  • محسنی، طاهره نقش معلمان در تمدن‌سازی با تأکید بر هویت دانش‌آموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]
  • محمد اسمعیلی، فائزه نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
  • محمدی، محمود بررسی برنامه درسی تجربه شده دانش‌آموختگان در دروس تخصصی رشته آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 150-127]
  • مرادی، رحیم تجربۀ زیستۀ معلمان از دوره‌های آموزش ضمن خدمت: یک مطالعة پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 82-51]
  • مصطفوی، سودابه واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]
  • معظمی، مجتبی شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
  • منصوری، سیروس تجربۀ زیستۀ معلمان از دوره‌های آموزش ضمن خدمت: یک مطالعة پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 82-51]
  • موسوی، سید محسن نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
  • موسوی، سیدمحسن کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتاب‌های درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافته‌ها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]
  • موسوی، فرانک واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]

ن

  • نامی، کلثوم تجربیات زیسته‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی از فرصت‌های اجرای درس‌پژوهی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش ناحیه 1 شهر بندرعباس) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 26-1]
  • نبوی، سید صادق بررسی چگونگی ارزیابی مؤلفه‌های مصاحبه تخصصی داوطلبان ورود به حرفه معلمی در ایران [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 126-91]
  • نصرتی هشی، کمال مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در کلاس‌های مجازی در عصر کرونا: چالش‌ها و راهکارها (تجربه زیسته معلمان، والدین و متخصصان تربیت) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 90-65]

و

  • ولی‌پور هفشجانی، شهناز روایت‌پژوهی آثار اجتماعی مشارکت ملی مدیریت بحران کرونا بر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد پدیدارشناختی) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 184-159]
  • ولی زاده، مطهره تجربیات زیسته‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی از فرصت‌های اجرای درس‌پژوهی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش ناحیه 1 شهر بندرعباس) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 26-1]